V příloze najdete pracovní listy s obrázky.
Na každé stránce jsou vždy dva úkoly seřazené pod sebou. Na levé polovině stránky je vždy jeden obrázek, vpravo jsou obrázky tři.
Nejdříve si spolu s dítětem pojmenujte (přečtěte) všechny obrázky na řádku. Můžete se také dítěte ptát, jestli ví, k čemu daná věc slouží. Krásně tak navážete na cvičení z minulého týdne – na rozvoj slovní zásoby.
Poté, co se dítě seznámí s názvy obrázků, pojmenuje znovu obrázek vlevo a k němu vybere nejvhodnější obrázek z pravé části stránky tak, aby se obě slova rýmovala.
Například k obrázku husa dítě vybere pusa.
Protože některé obrázky můžeme přečíst několika možnými způsoby (např. dům, domek, domeček), je u každé dvojice slov nápověda, jak obrázky správně přečíst, aby se slova rýmovala.
I v tomto cvičení je pouze na vás, zda si pracovní listy vytisknete nebo zda budete pracovat na monitoru PC či tabletu.